Affinity Çözümleri

MERCURY, sigorta ihtiyaçlarına cevap vererek sektörel bilgi ve tecrübesiyle şirketlere kurumsal hizmetler alanında çözümler sunar ve kurumların ihtiyaçlarına özel projeler üretir. Bu projeleri geliştirdiği sigorta ürünleri ile destekleyerek, müşteri memnuniyetini ve sadakatini arttırmayı hedefler. Ayrıca firmaların müşterilerine yönelik geliştirilen sigorta ürünleriyle hem satışlarını arttırma hem de ürünlerinden ek gelir sağlama olanağı sağlar.

Affinity Çözümlerimiz:

-Database Marketing (Her programda, ilgili şirket adına kurulan hizmet ve satış merkezleri aracılığıyla programlar yürütülür.) Özel Ürünler (Müşterilerin yaşamlarını kolaylaştıracak özel nitelikte ürünler)

-Sadakat (Loyalty) Programları

-Ekstra değer katılması

-Affinity ürünlerinin temel özelliği, basit, anlaşılır ve düşük maliyetli olması, yüksek bir satın alma dürtüsü yaratması, yani “toplam fayda”sının yüksek olmasıdır. Bu ürünlere örnek olarak aşağıdakiler sayılabilir;

-Fatura Koruma Sigortaları

-Konut İlk Ateş Sigortası

-Kredi Destek Sigortaları

-Seyahat İptal Sigortası

-Acil Sağlık Hizmetleri

-Ticari alacak sigortası

-Lifestyle Çözümleri

-Uzatılmış Garanti

-CPI Çözümleri

-CRP Çözümleri

-GAP Çözümleri

-Ferdi Kaza

-Seyahat

-Bankasürans Ürünleri

Bu ürünler kurumların ihtiyaçlarına göre geliştirilmekte veya yeni ürünler hazırlanabilmektedir. Ayrıca tüm bireysel ürünlerde (kasko, trafik, sağlık, konut vb.) ve Kobi segmentinde “müşterilerine özel” sigorta paketleriyle hizmet vermektedir. Mevcutta ağırlıklı olarak otomotiv sektörüne yönelik projelerle hizmet verilmekte olup tüm sektörlere özel;

-Kurum markasına paralel sigorta ürünleri

-Kampanya programları gibi çeşitli programlar hazırlanmaktadır.

Bu programların oluşturulmasına ilave olarak, takip eden süre içinde verilen hizmetlerimiz özetle :

-Düzenli pazar araştırmasının yapılması ve piyasa mukayesesinin yapılması

-Yıllık pazarlama planının hazırlanması

-Poliçe ve hasar idaresi

-Aylık üretim raporları

-Müşteri ilişkileri yönetimi

-Reklam yönetimi’dir.